Społeczna odpowiedzialność biznesu
Etyka
Nasze wartości w biznesie

Standardy postępowania w biznesie stanowią podstawę programu etyki prowadzonego przez CBRE. Nasze wartości, zapisane w DNA organizacji, są kluczowym elementem podejmowanych decyzji oraz działań biznesowych.
Wartości RISE
- Szacunek, gdyż uwzględniamy pomysły innych i otwarcie dzielimy się informacjami, aby wzbudzać zaufanie i zachęcać do współpracy.
- Uczciwość bo najważniejsze jest zobowiązanie wobec naszej firmy i tego, co sobą reprezentujemy.
- Zaangażowanie, ponieważ z entuzjazmem i sumiennością podchodzimy do wyzwań stawianych przez naszych klientów, budując długotrwałe relacje poprzez łączenie odpowiednich ludzi, kapitału i możliwości.
- Doskonałość, dlatego, że nieustannie koncentrujemy się na tworzeniu korzystnych wyników dla naszych klientów, pracowników i akcjonariuszy.
Wszelkie działania jakie podejmujemy na rzecz naszych klientów, odzwierciedlają naszą kulturę oraz wartości.
Zgłaszanie nieprawidłowości
Jesteśmy bardzo dumni z reputacji CBRE jako firmy przestrzegającej najwyższych standardów etycznych i zawodowych. Jest to kluczowy element sukcesu naszej firmy - który zależy od tego, czy będziemy postępować zgodnie z wartościami przedstawionymi w naszych Standardach postępowania w Biznesie.CBRE przyjmuje zgłoszenia potencjalnych nieprawidłowości ze strony pracowników i interesariuszy zewnętrznych, przeprowadza postepowanie wewnętrzne i podejmuje odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami. CBRE stosuje politykę zerowej tolerancji dla działań odwetowych, która obejmuje wszelkie nieprawidłowości zgłaszane w dobrej wierze, nawet jeśli te obawy są błędne lub nieuzasadnione.
CBRE respektuje i przestrzega regulacje Dyrektyw UE oraz obowiązujących przepisów lokalnych. Aby dowiedzieć się więcej o lokalnych przepisach dotyczących zgłaszania nieprawidłowości, należy kliknąć tutaj.
Kanały zgłaszania nieprawidłowości
Istnieją dwa kanały za pomocą których można zgłaszać nieprawidłowości. Wysłuchamy i odpowiednio zareagujemy niezależnie od tego, który kanał wybierzesz.
- Złóż raport online lub dokonaj zgłoszenia telefonicznie za pomocą Infolinii ds. Etyki , obsługiwanej przez niezależną firmę, dostępną przez cały tydzień 24 godziny na dobę. Obawy dotyczące nieprawidłowości zgłoszone za pośrednictwem Infolinii ds. Etyki CBRE są przyjmowane i rozpatrywane przez wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników w ramach zespołu Trust Team tzw. Funkcji Zaufania CBRE.
- Dokonaj zgłoszenia online lub poproś o oddzwonienie lub spotkanie osobiste w ramach CBRE EU Whistleblowing Line tj. lokalnego kanału zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane i badane lokalnie.