Społeczna odpowiedzialność biznesu

Etyka

Nasze wartości w biznesie

sustainability

Standardy postępowania w biznesie stanowią podstawę programu etyki prowadzonego przez CBRE. Nasze wartości, zapisane w DNA organizacji, są kluczowym elementem podejmowanych decyzji oraz  działań biznesowych. 

Wartości RISE

  • Szacunek, gdyż uwzględniamy pomysły innych i otwarcie dzielimy się informacjami, aby wzbudzać zaufanie i zachęcać do współpracy.
  • Uczciwość bo najważniejsze jest zobowiązanie wobec naszej firmy i tego, co sobą reprezentujemy.
  • Zaangażowanie, ponieważ z entuzjazmem i sumiennością podchodzimy do wyzwań stawianych przez naszych klientów, budując długotrwałe relacje poprzez łączenie odpowiednich ludzi, kapitału i możliwości.
  • Doskonałość, dlatego, że nieustannie koncentrujemy się na tworzeniu korzystnych wyników dla naszych klientów, pracowników i akcjonariuszy.

Wszelkie działania jakie podejmujemy na rzecz naszych klientów, odzwierciedlają naszą kulturę oraz wartości.

Zgłaszanie nieprawidłowości

Jesteśmy bardzo dumni z reputacji CBRE jako firmy przestrzegającej najwyższych standardów etycznych i zawodowych. Jest to kluczowy element sukcesu naszej firmy - który zależy od tego, czy będziemy postępować zgodnie z wartościami przedstawionymi w naszych Standardach postępowania w Biznesie. 

CBRE przyjmuje zgłoszenia potencjalnych nieprawidłowości ze strony pracowników i interesariuszy zewnętrznych, przeprowadza postepowanie wewnętrzne i podejmuje  odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami. CBRE stosuje politykę zerowej tolerancji dla działań odwetowych, która obejmuje wszelkie nieprawidłowości zgłaszane w dobrej wierze, nawet jeśli te obawy są błędne lub nieuzasadnione. 

CBRE respektuje i przestrzega regulacje Dyrektyw UE oraz obowiązujących przepisów lokalnych. Aby dowiedzieć się więcej o lokalnych przepisach dotyczących zgłaszania nieprawidłowości, należy kliknąć tutaj.

Kanały zgłaszania nieprawidłowości

Istnieją dwa kanały za pomocą których można zgłaszać nieprawidłowości. Wysłuchamy i odpowiednio zareagujemy niezależnie od tego, który kanał wybierzesz.

  1. Złóż raport online lub dokonaj zgłoszenia telefonicznie za pomocą Infolinii ds. Etyki , obsługiwanej przez niezależną firmę, dostępną przez cały tydzień 24 godziny na dobę. Obawy dotyczące nieprawidłowości zgłoszone za pośrednictwem Infolinii ds. Etyki CBRE są przyjmowane i rozpatrywane przez wykwalifikowanych i doświadczonych  pracowników w ramach zespołu Trust Team tzw. Funkcji Zaufania CBRE.
  2. Dokonaj zgłoszenia online lub poproś o oddzwonienie lub spotkanie osobiste w ramach CBRE EU Whistleblowing Line  tj. lokalnego kanału zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane i badane lokalnie.

Kanały zewnętrzne

CBRE zachęca do zgłaszania wszelkich spraw wewnętrznie poprzez Infolinię ds. Etyki CBRE lub lokalnego kanału zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są traktowane z najwyższym zaangażowaniem. Jednakże, jeśli chcesz, możesz zgłosić wątpliwości do odpowiednich władz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Aktualne informacje dotyczące zgłoszeń zewnętrznych do Rzecznika Praw Obywaltelskich dostępne są online.

Procedury

Poznaj nasze procedury zgłoszeń wewnętrznych dla spółek CBRE.