Artykuł

Prognozy na 2022 dla handlu i dostaw

stycznia 17, 2022

$name

W ciągu ostatnich miesięcy w pandemii wielokrotnie mieliśmy do czynienia
z ograniczeniami w handlu stacjonarnym. Przyczyniło się to do zmian na rynku
e-commerce, a dokładniej w magazynach i łańcuch dostaw. Urosło zapotrzebowanie
na przestrzeń operacyjną, konieczne były zmiany w podejściu do zapasów i zwrotów produktów oraz rozwój technologii. Poniżej analizujemy kluczowe trendy, z którymi mieliśmy do czynienia oraz te, które nas czekają:


1. Wzrost zapotrzebowania na przestrzeń operacyjną 
2. Zmiany w zapasach  
3. Automatyzacja
4. Zrównoważone zwroty

Ze zmianami musiały mierzyć się wszystkie branże dóbr konsumpcyjnych, tj. żywność, moda, FMCG czy artykuły gospodarstwa domowego, a wpływ na łańcuch dostaw odczuwali detaliści. Wciąż jesteśmy w trakcie tych zmian, a poprzednie 18 miesięcy umożliwiły już wyciągnięcie wniosków oraz pomogły przewidzieć, co jeszcze przed nami
w 2022.

Zapraszamy do obejrzenia video, które dostępne jest tutaj

Napisz do naszych ekspertów

Autorzy

  • Przemyslaw Pietak

    Head of Supply Chain

    Zdjęcie Przemyslaw Pietak

    Specjalizacja: Przemysław jest odpowiedzialny za rozwój linii usług Supply Chain Advisory w ramach CBRE, ściśle współparując z linią Industrial & Logistics Advisory & Transactions oraz funkcją Global / EMEA Supply Chain Advisory.

  • Maciej Gierak

    Associate Director

    Zdjęcie Maciej Gierak

    Specjalizacja: Maciej jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie silnych relacji biznesowych, zarządzanie transakcjami oraz koordynację zespołu w Warszawie i Polsce Centralnej.

  • Kamilla Joszczuk

    Associate Director

    Zdjęcie Kamilla Joszczuk

    Specjalizacja: Kamilla jako Associate Director w CBRE odpowiada za wynajem powierzchni magazynowych i przemysłowych w południowej części kraju i zarządzanie zespołem.

  • Marcin Janik

    Senior Consultant

    Zdjęcie Marcin Janik

    Specjalizacja: Marcin jako Starszy Doradca i Szef Regionu Wrocławia zajmuje się utrzymywaniem obecnych relacji z klientami i pozyskiwaniem nowych kontaktów, wspiera klientów w procesie negocjacji oraz odpowiada za zarządzanie zespołem.