Artykuł
Polacy wracają na zakupy - raport z badania rynku
sierpnia 3, 2020

Polacy chętnie, choć stopniowo wracają do swoich przyzwyczajeń związanych z centrami handlowymi.
Badanie, które przeprowadziliśmy w czerwcu br. pokazało, że obecnie ich odwiedziny mają charakter celowy i są ukierunkowane na zakupy, a oferta gastronomiczna czy aspekt spędzania wolnego czasu odgrywają drugorzędną rolę.
Przewiduje się, że wraz z upływem kolejnych tygodni i umacnianiem się wśród konsumentów często podkreślanego w odpowiedziach poczucia bezpieczeństwa, klienci będą wracali do swoich dawnych przyzwyczajeń, a centra handlowe odzyskają charakter społecznościowy.
Przejdź na stronę raportu i sprawdź szczegółowe odpowiedzi na pytania zadane konsumentom.
Badanie, które przeprowadziliśmy w czerwcu br. pokazało, że obecnie ich odwiedziny mają charakter celowy i są ukierunkowane na zakupy, a oferta gastronomiczna czy aspekt spędzania wolnego czasu odgrywają drugorzędną rolę.
Przewiduje się, że wraz z upływem kolejnych tygodni i umacnianiem się wśród konsumentów często podkreślanego w odpowiedziach poczucia bezpieczeństwa, klienci będą wracali do swoich dawnych przyzwyczajeń, a centra handlowe odzyskają charakter społecznościowy.
Przejdź na stronę raportu i sprawdź szczegółowe odpowiedzi na pytania zadane konsumentom.