Przygotowujemy raporty, które standardowo zawierają:
- Podsumowanie faktur czynszowych i kosztów eksploatacyjnych
- Podsumowanie przychodów z tytułu czynszu i kosztów eksploatacyjnych
- Dane o najemcach
- Podsumowanie dotyczące powierzchni niewynajętych, nadchodzące terminy wygasania umów, strategii najmu i odnowienia umów, stanu wynajęcia w stosunku do wszystkich okresów najmu
- Jawne i niejawne raporty obrazujące zmiany w poziomie wynajmu w danym roku
- Oferty zarządzania aktywami, takie jak: naprawy w budynku, wykonanie opcji wcześniejszego zerwania umowy lub odrzucenia opcji przedłużenia umowy
- Budżet kosztów eksploatacyjnych, budżet kosztów nieodzyskiwalnych oraz wymagania związane z kapitałem obrotowym
- Status budżetu kosztów eksploatacyjnych, analiza stanu obecnego w stosunku do prognoz, analiza różnic
- Listy gwarancji i ubezpieczeń dostarczanych przez najemców
- Zmiany najemców
- Zaległe sprawy związane ze sporami z najemcami