Raportowanie i ocena

Nasze raporty standardowo zawierają:

  • Podsumowanie faktur czynszowych i kosztów eksploatacyjnych
  • Podsumowanie przychodów z tytułu czynszu i kosztów eksploatacyjnych
  • Dane o najemcach
  • Podsumowanie dotyczące powierzchni niewynajętych, nadchodzące terminy wygasania umów, strategii najmu i odnowienia umów, stanu wynajęcia w stosunku do wszystkich okresów najmu
  • Jawne i niejawne raporty obrazujące zmiany w poziomie wynajmu w danym roku
  • Oferty zarządzania aktywami, takie jak: naprawy w budynku, wykonanie opcji wcześniejszego zerwania umowy lub odrzucenia opcji przedłużenia umowy
  • Budżet kosztów eksploatacyjnych, budżet kosztów nieodzyskiwalnych oraz wymagania związane z kapitałem obrotowym
  • Status budżetu kosztów eksploatacyjnych, analiza stanu obecnego w stosunku do prognoz, analiza różnic
  • Listy gwarancji i ubezpieczeń dostarczanych przez najemców
  • Zmiany najemców
  • Zaległe sprawy związane ze sporami z najemcami